Måndagskväll

Har inte kommit in i bloggandet ännu.. Har haft en vecka med massa plugg inför tentan i fredags som med min tur var skitsvår, men men vi får se hur det gick.

Nu har Torfi och Lind varit här på Ledet i över en vecka. Dom anpassade sig direkt och verkar trivas utmärkt! Torfi har skaffat sig en idol, Sleipnir... Allt som Sleipnir gör ska Torfi göra, han följer efter honom överallt och ska äta ur samma höhög. Sleipnir är dock inte alltid lika road av Torfis konstanta uppmaningar till bus, ibland lyckas han men oftast är Sleipnir som Ferdinand. Jag tror ändå att Torfi snart har fått igång honom ordentligt. Lind däremot verkar nöjd att bli avlöst av Sleipnir.

Städade ur logen i helgen och eldade upp en massa gammalt hö, skönt att få det fräsht. Nu väntar jag bara på att hovslagaren ska ringa så han kan sko Lind så hon och jag kan få komma iväg lite.

Jag lovar Ninni jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare och när jag får tid ska den få en lite snyggare design!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0